Digital clock

Friday, February 10, 2012

SukarNYA Untuk Memulakan...

Dah lama hasrat hati nak buat blog, tp xkesampaian disebabkan kekangan2 yang sengaja tidak aku elakkan:).. Baru hari ni terbit semangat nak meletuskan story mory yang terpendam... Orang lain dah start bertahun2, tp aku baru masuk gear nak panaskan enjin, xpe.. Biar lambat asalkan ada daripada xde.. kan2!!!

Rasanya elok kalau aku perkenalkan wajah2 Halidi's production dulu.. supaya bila bertemu antara kita boleh mengucapkan SALAM PERKENALAN...

Keluarga Encik Halidi dan Puan Fatimah Tahun 2011
Aku rasa purata pertambahan setiap tahun dalam keluarga ni adalah 1-2 orang sahaja. Saat aku menulis ni, jumlahnya sekitar 51 orang = 9 (Anak Halidi) + 9 (Menantu) + (31 Cucu) + 2 (Cicit). On going ada 2, I-Allah.. Tp yang pasti urus niaga bagi anak-anaknya telah DITUTUP... Sebarang bidaan tidak akan dilayan..hehe.. Kalau nak try, mungkin masih ada peluang pada cucu-cucu n cicitnya ini..




Cuba cari ada x aku dlm gambar tu???
Of coz xde!!! sbb lambaian yang ditayangkan oleh mereka tu adalah untuk menjelezkan aku yang tiada di dalam gambar. Siap send kat hp aku lg di pagi raya.. nak buat aku nangis je la tuh.. Huh..


Ok.. cukup untuk pembukaan blog aku yang bertajuk "Bukan Rahsia" untuk tatapan anda semua.


p/s : Memang sukar bagi memulakan sesuatu perkara, namun sekiranya kita memilih untuk BERMULA, pastikan ia berakhir dengan sempurna...










3 comments:

  1. akhirnya yey..dikza de blog..welcome..teruskan usahamu..:p

    ReplyDelete
  2. kecik hati tak bagitau siapa la member opis yang tolong buat belog ni. merajuk, taknak lawat dah pasni. hihi.. :)

    ReplyDelete
  3. Ya.. yaaa.. sheislinachan yang ajarkan.. kredit pada dia..

    ReplyDelete