Digital clock

Thursday, February 16, 2012

Puting Oh Puting

Perkenalkan anak teruna aku yang masih menghisap puting...


Buka je mata.. perkataan pertama nyer.. Nak Puting!!!
Kadang2 x buka mata pun boleh minta puting lagi.. Mengigau la tuh..
Pantang terlepas dari mulut dia..

Risau aku... camne ni? .. ada tips x nak buang tabiat ni...
Macam2 dah aku buat...
Penah aku letak GARAM, ASAM JAWA, LIPAS MATI, kalau menyorokkan tu usah cakap lah.. sampai aku sendiri terlupa mana aku sorokkan puting dia nih...

Pastu.. dia boleh kata kat aku..

Mama.. xpe... nnt abah beli lagi yaaa...  =(

Berbulu je aku dengar...

Tak cukup 1 puting.. selagi muat mulut dia.. selagi tu dia nak masukkan
p/s : Masa anak masih bayi, jangan cuba-cuba isapkan puting getah.. Nanti susah nak berhentikan dia.

1 comment:

  1. wah, first time ni nak komen. betul2. orang cakap jangan biasakan budak dengan puting. nanti gigi tak cantik. :)

    ReplyDelete